loading...
آموزش و نرم افزار های کاربردی
کامیاب بازدید : 290 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
Batman Arkham Origins پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .
کامیاب بازدید : 607 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

بازی آفتابه نسخه 1.4.3 برای اندروید در اطراف ما تفریحات بسیاری یافت میشود که میتوان با آنها سرگرم شد. در این میان، انواع بازی های سنتی و رایانه ای از

Aftabe

جایگاه ویژه ای برخوردار

 

بوده و هر کدام به نوعی مفرح هستند. به همین دلیل، روزانه تعداد زیادی از عناوین مختلف بازی در دنیا منتشر میشود تا سلیقه همه افراد در این زمینه تامین گردد و جالب اینجاست که ایده تولید خیلی از این عناو

ین، از بازی های قدیمی و رایج در میان مردم گرفته شده است. بازی "آفتابه”، در سبک فکری تولید شده و میتواند سرگرم کننده باشد. ما را در معرفی، نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

کامیاب بازدید : 12972 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (2)

– بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید – دانلود با لینک مستقیم یک فایل نصبی ۵۲ مگابایتی
آپدیت جدید – درخواستی کاربران

Rooster Wars – خروس جنگی یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی آنلاین ساخته شده توسط برنامه نویسان ایرانی برای سیستم عامل هوشمند اندروید است که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران ایرانی اندروید قرار داده شده است! در بازی خروس جنگی ابتدا می بایستی که خروس جنگی خود را از میان سه نژاد خروس‌ های «وسترن»، «لاری» و «ژاپنی» انتخاب نمایید و سپس ظاهرش را آن گونه که مایلید شخصی سازی کنید! ظاهر خروس ها از تنوع بالایی برخوردار است و آیتم های زیادی برای شخصی سازی آن ها وجود دارد! از تاج خروس ها گرفته تا رنگ پرهایشان را می توانید به صورت اختصاصی شخصی کنید و بعد از آن که خروس خود را ساختید تازه ماجرایی آغاز می شود! بازی دو حالت را شامل می شود یکی حالت داستانی و دیگری حالت مسابقات که در بخش داستانی خروس جنگی شما از طرف شاه خروس سرزمین خروس‌ها مامور می‌ شود تا در مناطق خروس نشین به برقراری نظم و قانون بپردازد و در حالت مسابقات می توانید به رقابت با دیگر خروس ها بپردازید و به شهرت برسید!

کامیاب بازدید : 1054 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 820
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1761
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 26,202
  • بازدید کلی : 899,369